Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J90a53r55a 65R32a43n89k

12. 4. 2015 22:06

Karma a dikR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

J95a24n 40R67a37u79s

12. 4. 2015 14:57

ještě si dovolím jeden komentář z FB

Soňa Kratochvílová Obecně trochu vidím tendenci lidi, které jsme obdivovali, buď svatorecet, neb jiste žádné chyby neměli, nebo hanet, neb jiste měli nějaké chyby, které jejich činy bagatelizuji. Ať byl Karel Kryl jakýkoliv a i kdyby byl levičák/pravičák/jakýkoliv jiny ~cak, jeho zásluhy to nijak neubira. Podobně tomu je u Havla. Osobně je mi celkem fuk, jaké bylo jejich politické vyznání, stejně jako je mi fuk, ze by se dnes moje názory s jejich neshodovaly. Jednou to proste byly osobnosti, které se dokázali postavit proti totalitě a trochu je mi smutno, ze ta ulice leží na Stodulkach. Podobně jako ulice Olgy Havlove v te nejzapadlejsi části Žižkova...

1 0
možnosti

R^

Já si ho pouštím pořád. Nečekám na média...

1 0
možnosti

Díky za vzpomínku.

5 0
možnosti
Foto

J43a36n 20R86a29u45s

12. 4. 2015 9:38

Se svolením mé kamarádky, skvělé fotografky a výtvarnice Emili Zítkové zveřejním její komentář, který mi poslala do zpráv.

Pěkné zamyšlení, krátké. Nedávno jsem si jej pouštěla .. A zpívala a vím, že tyhle básně nezapomenu. On byl vizitkou společnosti , i porevoluční doby. Klaun - a to je vyznamenání, to má ...váhu. Protože on by nemohl být politikem. Je fuk jakou má ulici. A že je krátká a na periferii? Bydlí v ní lidé co mají děti a tak určitě tyhle děti budou vědět čí jméno má jejich domov. Pořád lepší než přetahovaná o jeho bustu. Karel Kryl mne vychoval- ano.. . Vlastně jsem kvuli němu chtěla hralt na kytaru..Kazeťák z Maďarska - oranžová gumová tlačítka ... a Nevidomá dívka , při které vždy bulím jak to pubertalní tele.. A co dává jasný signál , že se mám radovat z maličkostí . 

K čertu s pohlaváry !! :)

7 0
možnosti

...díky za připomínku se vzpomínkou a jenom čekám na naše vyvážená média kdy zazní nějaká vzpomínka

4 0
možnosti
Foto

J85a31n 25R30a56u89s

12. 4. 2015 10:00

"naše vyvážená média" mohou jen mile překvapit, kdo nechce zapomenout, nezapomene :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2040x
občan ČR, zaměstnanec Českého Rozhlasu, volný novinář, ext.redaktor Divadelních Novin, Media Relationship manager v 4UM z.s, spolupořadatelfestivalu Strakonice nejen sobě 2015, textař a zpěvák kapely Z ničeho nic