Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K35a88r77e51l 73M64á88d91l83e

29. 10. 2015 11:43

Pája Junek ještě nespolupracoval s kapelou, která by mi vadila. Většinou se mi vysloveně líbí...................... Kouknul jsem na youtube a s muzikou Fancy Foxx určitě nemám problém................ Jen si říkám, že vývozní artikl to asi nikdy nebude, tak se mi angličtina zdá zbytečná..................... A u v originální německé verzi zpívané 99 Luftbalons jsem si vzpomněl na našeho němčináře. Moc mi toho ze středoškolské němčiny v hlavě nezůstalo, ale jedno musel opakovat často: Když budete koncovku -ich vyslovovat jako -iš, tak to bude jako v Praze mluvit chodským nářečím z doby Jana Koziny.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS