Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K73a79r42e27l 35M59á52d85l63e

25. 7. 2015 18:22

Jo, to pomalu končila zlatá éra těch koncertů, kdy k nám kapely jezdily ze zvědavosti a neměly přehnané finanční nároky, takže si člověk mohl dovolit víc koncertů i během měsíce. Z hlavy bych rok Rolling Stones na Strahově nedal, ale jako záchytný bod mi připomíná další dva letní koncerty. Byl jsem tehdy jako vedoucí na táboře na Kačáku (poměrně jednoduché spojení do Prahy), tak snad všichni ostatní vedoucí si mohli odskočit na Stouny. Mě to na ně nějak netáhlo, tak jsem hlídal tábor, ale zato jsem si za pár dní odjel na dvakrát odložený koncert REM. A snad den před táborem jsem byl v bunkru na Carter USM, to byl nářez. A s těmi Young Gods, jestli to by jejich první koncert v Praze, tak to bylo v Emauzích. Taky zážitek.

0 0
možnosti

M78i38l32a11n 58B92í52l36e63k

25. 7. 2015 19:19

Young Gods v Emauzích byli dřív, tipuju 91-92. V tý době EOST provozovali svoje zpětný vazby taky v kostele (sv. Mikuláše na Staromáku(?); v Obecním domě místo dnešních mondénních restaurací byl klub Repre - tehdy bylo možný skoro všechno:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS